Łączna liczba wyświetleń

6 lipca 2011

omg , my head ....


o mój boże , ledwo żyje było świetnie dokładnie tak jak chciałam , może nie była to jakaś Amerykanka domówka ale bawiłam się wyborowo w towarzystwie dziewcząt ! rozwiązywanie durnych testów IQ , testów na męskość mózgu , na seks :lol2: masakra alkohol lał się litrami a teraz daje się to w znaki ! ledwo żyje oczy mam podkrążone wyglądam okropnie , ale warto było , dziś myślę że jakiś grill coś w tym stylu bo dziś dziękuję nie piję :D



j
tu jak widać było już wesoło :)


haha i tutaj również :)

' lubię powspominać znaleźć się na wyżynie , wiesz jak to jest myśl za myślą płynie , choć prawie całe wczoraj spływa po mnie jak po rynnie '

3 komentarze:

  1. No jak widzę impreza sie udała ;)) boskie zdjęcia ;D sama muszę coś podobnego zorganizować ;D
    Torebka na pierwszym zdjęciu boska ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia. Jesteś bardzo fotogeniczna
    +
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. I o to chodzi w wakacje!;d

    OdpowiedzUsuń