Łączna liczba wyświetleń

6 lipca 2011

jutra nie ma bracie...

dzisiejsza praca Jessica Alba jest już u mnie na ścianie <3



leniwy dzień , i ciężkie leczenie kaca , dzisiaj to juz było mistrzostwo świata powaga dawno takiego moralniaka nie miałam ! ale już spoko teraz mogę ruszać w miasto ! za dwa dni moje urodziny 17 lat ? cieszyć się czy nie sama nie wiem , ale chce jednego , spędzić je najmocniej jak tylko potrafię i uśmiechać się w ten dzien cały czas i być szczęśliwą ! a co potem czas przyniesie to się okaże ! 
Pomijając temat , błagam was dziewczyny polećcie mi jakieś naprawdę  dobre filmy bo broń Boże przyjdą deszczowe dni to jestem w dupie za przeproszeniem , i nie tylko czasem lubie sobie usiąść i oglądac filmy samotnie to całkiem przyjemnie :)




 ` trenuję refleks by łapać chwile kumasz ?`

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz