Łączna liczba wyświetleń

9 września 2011








29 komentarzy:

  1. imponująca długość włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jej, ja chcę mieć takie włosy jak Ty! Długie i blond! :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow co za włosy ;) też chcę taką długość! tak w ogóle jesteś bardzo ładna ;)
    Dodaję do obserwowanych. :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz czasami kochana!;) Ja też już będę miała pewnie czas:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super foty świetnie na nich wyszłaś
    +
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. aż się chce lata ;)
    mam nadzieję że sie nie pogniewasz jak zacznę obserwować ;)?

    OdpowiedzUsuń
  7. You look so adorable and delicate at the same time, and your bright smiles,so cute!your blog is so great ,full of fashion elements, I like all these pictures you posted , and I have followed you ,can you follow me ? It will be my pleasure if come and pay a visit . Kisses . :)



    http://romwe-romwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia, chciałabym mieć takie włosy jak ty...
    Fajny blog. Zaobserwujesz.??

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia :)
    Z okazji świąt życzę ci zdrowia, szczęścia, wymarzonych prezentów i spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  10. Te zdjęcia są przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia!
    obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej ;) Świetne zdjęcia. Zakochałam się w Twoich włosach! Mogę wiedzieć czym farbujesz włosy? :)

    Fajny blog, będę obserwować. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne włosy :>
    http://myslxcoxchcesz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia ;D
    Fajna notka i blog ;)

    zapraszam: www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku jak ja dawno u Ciebie nie byłam! O.o
    Ale jak widze nadal jesteś wyjątkowo śliczna.. ;D

    Założyłam nowego bloga:
    www.walking-in-the-streett.blogspot.com
    Gorąco zapraszam na odwiedziny i obserwowanie ;))
    + obserwuję z powrotem

    OdpowiedzUsuń
  16. Prosimy o większy rozmiar zdjęć :)
    Ale podoba mi sie tu.. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. w jakim programie przerabiasz zdjęcia? świetnę są :>
    spoon-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. i love your long blonde hair

    nice blog


    xoxo P.P.

    http://www.rebelission.com/
    http://www.rebelission.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. cześć, masz świetny blog, fajnie piszesz.. ;)
    zapraszam Cię do mnie - organizuję rozdanie gdzie można zdobyć torebkę Asos o wartości ok. 200 zł w wybranym przez Ciebie kolorze!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny outfit. boskie włoski masz ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej, jeśli jesteś zainteresowana własnymi zarobkami bez wychodzenia z domu(kto by nie był!), wejdź koniecznie na mojego bloga. Znajdziesz tam odpowiedź na wszystkie pytania. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnyy blog ! zapraszam do mnie na http://lifebymarcela.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam na bloga http://upolitycznieni.blogspot.com/, gdzie próbuję dokonać oceny rzeczywistości społeczno-politycznej z perspektywy nastolatki. Miejmy (my młodzi ludzie), swoje zdanie w ważnych dla nas i dla naszego kraju sprawach! Pozdrawiam :) (Przepraszam za Spam z góry dziękuję za zainteresowanie :) )

    OdpowiedzUsuń
  24. zapraszam na zakupy, może znajdziesz coś dla siebie :))
    http://ebutik.pl/?affiliate=katarzyna.jakubowska.19.99@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow wyglądasz cudnie i masz genialne włosy, zazdroszczę Ci ich! Poza tym świetny outfit:) chętnie zaobserwuje, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń