Łączna liczba wyświetleń

12 lipca 2011


pogoda ? spoko , dzień jak na razie pełna nuda i nic nierobienie ale I like it ! zaraz trzeba będzie się trochę ogarnąć , i do miasta wpadła mi w oko fajna bluzka i okulary !  wczorajszy seans filmowy wyśmienity ! duża pizza chipsy i przecudowne towarzystwo , prócz wracania o 1 do domu rowerem bez świateł ale co tam ! na dziś zero planów jak na razie ale wszystko może się zmienić, na sobotę mamy zaplanowany wyjazd do Sławy nad jezioro na ' Sławską Noc Reggae ' mimo ze nie słucham reggae to trzeba sobie jakoś urozmaicić czas w te wakacje . Póki co mój humor dopisuje nie zamartwiam się już tym co będzie jutro , za rok bądź za dwa żyję teraźniejszością i staram się patrzeć na świat realnie nie przez iluzję :)
film ' czekolada ' obejrzałam bardzo dobry !
ale czekam na dalsze propozycje filmów :)

czy widzę tak naprawdę to wszystko wokół ?
czy to świat widzi mnie , a ja nie widzę go tu ?

' Haju / Złote Twarze -Może się mylę ' mistrzostwo !

4 komentarze:

  1. tydzień temu wróciłam ze Sławy i bardzo prawdopodobne że piątek jadę na kolejny tydzień :D
    zdjęcie ładnee, czemu ty na nioch tak ładnie wychodzisz?? :( :p

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebiscie XD jeszcze jedno jezioro ktore tak lubię to .. zapomnialam, ale mniejsza z tym :p ogolnie fajnie, spokoj w miare, domki, nie domki i inne duperele. jezioro jak jezioro, ale fajnie jest szczegolnie wieczorami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... to tym razem polecam film "rekrut" - ale nie wiem czy Ci się z podoba ; p

    OdpowiedzUsuń
  4. obejrzyj sobie: "Oczy Julii" "Vicky Christina Barcelona" "Biały Oleander" ;))
    u mnie nowa notka, serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń