Łączna liczba wyświetleń

14 lipca 2011

filmy


super , super super po prostu ZAJEBIŚCIE , dziś i jutro jestem przykuta w domu rzygam jak kot , czuję sie okropnie jak ostatnia ćpunka , ledwo chodzę na nogach , nie mam ochoty na nic , kiedy ja będę zdrowa co ? Boże mam już trochę dosyć tego , od 7 roku życia mam problemy z kręgosłupem , mdleje , chodzę i wymiotuję chciałabym pożyć też jak każdy inny bez bólu ;(
teraz ja wam polece filmy które mnie wzruszyły i są piękne :

Woda dla słoni 
Krew Jak czekolada
dziewczyna w czerwonej pelerynie
Beastly

dawno nie oglądałam tak cudownych filmów 

5 komentarzy:

  1. O jeny ;o Do zdrowia wracaj! A to jakaś choroba jest albo coś? Bo przecież to nie jest normalne żeby człowiek tak miał :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz ode mnie współczucia ;)
    Szkoda, że zachorowałaś ;/

    Obserwuję i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a chodziłas po lekarzach? oj napewno bedzie dobrze ! odżywiaj się dobrze, cwicz bedzie ok !
    uwielbiam wodę dla słonia oraz dziewczyne w czerwonej pelerynie !

    +dodaje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. aha, objeżyj reqium dla snu oraz czerny łabędź - jeśli nie oglądałaś - dobrze działaja na psychikę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj biedna ty, współczuję baaardzo mocno. Wymiotowanie to najgorsze co może być ; /

    OdpowiedzUsuń