Łączna liczba wyświetleń

6 marca 2011

pełna sił i energi :)


No witam was moi drodzy :)
idzie Wiosna a wraz z nią nabieram sił i energii do wszystkiego a przede wszystkim do życia .
Powracam na dobre tak mi się wydaje , można powiedzieć ze miałam ciężki okres w moim życiu , ale teraz cieszę się każdą chwilą , i tym słońcem które gości za oknem , weekend spędzony w domu ale to nic, chora trochę jestem , masakra katar to jest największe zło jakie może spotkać chyba nie wspomnę o strasznym bólu gardła , hektolitry herbaty i tabletki na moim biurku , miejmy nadzieję że odzyskam formę bo nauki trochę mnie czeka . W naszej wspaniałej szkole sypię się sala gimnastyczna , i nie będzie treningów siatkówki , szkoda , szkoda teraz aby technika i siłownia ale nic dobre i to :) Nie mogę uwierzyć w to że jest już marzec i coraz bardziej zbliżamy się do wakacji , na które wszyscy pewnie czekamy z niecierpliwością :)
Zostawiam was , idę trochę poczytać książkę , a potem ostatni odcinek mojego serialu ; (

A czy wy macie jakiś swój ulubiony serial , bądź możecie polecić jakąś książkę godną przeczytania ?
proszę piszcie w komentarzach , miłego słonecznego dnia wszystkim , xoxo ; *




 <3

1 komentarz:

  1. Polecam "Sale Samobójców"
    ale trzeba się przygotować psychicznie na to co tam jest ^^
    Więcej nie powiem bo nie chce odbierać przyjemności oglądania filmu ;]

    OdpowiedzUsuń