Łączna liczba wyświetleń

10 stycznia 2011

the total is now I do not feel like anything! ..

the total is now I do not feel like anything! .. she gives you trouble today!
 

tak , tak to znowu ja , haha po raz trzeci dzis już , wiecie co ? doszłam do wniosku że dziś nic już nie robię !
daruje sobie wszystko i odpłynę myślami głęboko ! zaraz wskakuje w dres robię łóżko i rozpoczynam oglądać mój serial ! jutro najwyżej odpuszczę sobie wf i wszystko poprzepisuje ! no nie mam dziś sił nie wiem czemu wzięłam długopis do ręki otwarłam zeszyt i tak szybko jak go otworzyłam tak szybko go zamknęłam !spojrzałam na zegarek i doszłam do faktu że dziś już nic mądrego i tak bym nie zrobiła więc pozostaje mi się lenić , a to kocham najbardziej : )
a teraz już nie idę do książek tylko po chipsy i colę i zaczynam wieczór  serialowy !
do widzenia moje drogie ; *



 

3 komentarze: