Łączna liczba wyświetleń

26 grudnia 2010

gdybym stosowała się do wszystkich reguł, daleko bym nie zaszła.

hi I'm Paula, no matter how old I am, where I live, I just am:)


siemasz , siemasz cześć i czołem , tak na prawdę to nie wiem jak ja się tu znalazłam ? ;>
ale mniejsza o to , cieszę się strasznie że te ' Święta ' dobiegają końca , były straszne , jedne z najgorszych !ogólnie to wcale a wcale nie przepadam za świętami ! tydzień wolnego przede mną calutki okrągły tydzień będę się lenić ile wlezie ! mniejsza z tym że nauki po uszy , mniejsza z wszystkim w sumie :)ta zimowa chandra doprowadza mnie do szału mniejsza , zimno , zimno i jeszcze raz zimno ! też czasem macie takie wrażenie że macie praktycznie wszystko ale mimo tego nie czujecie się szczęśliwi ?  odczuwacie w pewnym sensie jakiś tam niedosyt ? co ja wam mogę powiedzieć ? cieszcie się życiem i nie marnujcie go jak ja to zrobiłam ... 
miłego dnia :)

"nie tylko materialne rzeczy to majątek.."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz